Ain't no sunshine when she's gone, it's not warm when she's away.

Regnar det i hela Europa idag? Har märkt att London har blivit lagom drabbat, även San Sebastián vaknade av regndroppar och dagen har inte blivit ljusare. Är det likadant i Sverige kanske? Eller har ni en fin försommardag?
Igår var det, som Louise sa, väääldigt varmt här nere och solen sken i princip hela dagen! Medans resten av gänget på var bakberusade så var jag på topp och skuttade runt på jobbet! Det blev stranden och strandpromenad några timmar för mig, sedan ännu en joggingtur längs havet. Så fantastiskt skönt!
Annars hade jag stort musikutbyte med både den gitarrspelande (sitter och plonkar nu) fransmannen och engelsmannen som är våra flat-mates. Love it!
Kanske man ska tagga till och dra en partaj-natt med resten idag? Wäää..

Biarritz & Frankrike, jag tror jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0