Living the basque life.

Att bo och jobba på ett säsongställe är inte alltid det roligaste.. Med det syftar jag mest på att man måste säga hejdå hela tiden. I början tyckte jag det var jobbigt att alla underbara gäster och vänner som man träffade åkte. Nu kommer det till den tiden att man måste börja säga hejdå till sina arbetarkompisar. Louise var först hem, mitt hjärta. I lördags var det min favorit Texas-tjej, Hilarys, tur att vinka av oss. Idag var det Bryna som satte sig i bilen påväg till flygplatsen. Ajaaaa...
Igår stod vi, fyra tjejer, och filosiferade och undrade hur allt skulle vara nästa gång vi alla ses, vi fyra, igen. Jag, Rose, Rachel & Bryna. Vi vet ju inte när det är. Kanske har någon barn, någon kanske är gift? Man vet aldrig..
Vi kirrade vänskapsarmband, vi fyra iaf. Vad står färgerna för? Baskien såklart. We love it!
Bryna & Jag mitt under en fantastisk picknick uppe vid Jesus, under solnedgången. En utav mina livs bästa picknickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0