Inte vardagslyx. Riktig lyx!

Hallå i lådan!
Idag har inte varit en vanlig dag i San Sebastián. För en gångs skull unnade vi oss något för det var min rumskompis (kommer inte vara rumskompisar imorgon pga omflyttning..) Roses 21-årsdag och Marcus 19 -årsdag! Detta firades genom att vi, tre tjejer, tog oss till San Sebastiáns bästa spa! Första gången i ett spa för alla av oss och det var spännanade!
Efter att nu ha jobbat här (bor på våningen som jag har hand om) i 2 månader så är man väldigt trött på folk som knackar på dörren, frågar frågor, ha en telefon konstant ringandes osv. Jag älskar mitt arbete, men det är fortfarande jobb. Så att komma ifrån det, inte ha någonting som stör en hela tiden var helt underbart! Sedan alla jaccuzzis, massage-jaccuzzis, vattensängar, bastu, ångbastu, undervattensgym och massa underbart var helt oslagbart.
Efter två timmar kom vi ut dit som tre nya tjejer! Harmoniska och avslappnade.
Här är gymmet vi gick till!
Födelsedagsbarnet från Skottland & jag för några veckor sedan!
Födelsedagsbarnet, partytjejen Bryna från Sacramento & jag!
Nu har vi varit ute för pintxos (baskisk tapas) och jag har beslutat mig för att slänga in handduken för kvällen. En öm halsmandel och en otaggad Ylva. Inte alltför ovanligt nuförtiden, men sånt är livet. Allt är inte fest längre och det är jag glad för! Jag vet att livet är en fest dock och det njuter jag av :) Ska ner och säga hej till mina vänner som är ute på "basque night out" och sedan är det gelato & sängen som gäller! Även ett telefonsamtal till min fina pojke i Frankrike.

Kommentarer
Postat av: stewis

ser häärligt ut!!

2011-07-18 @ 09:02:46
URL: http://stewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0