All good things come to an end (no true, men en passande titel, hehe)

AJA. Har en bekännelse att göra hörrni...
Jag beslutade för några dagar sedan att det var dags att börja dra sig hemåt pga olika orsaker. Ekonomiska, saknad utav alla mina nära & kära hemma i Sverige efter att bara ha varit hemma en vecka sedan i december (Tiden går så sjukt fort!!!) och diverse andra anledningar. Jag är redo för att vara hemma ett tag nu. Eller, jag är hemma på obestämd tid.
När jag åkte hem från skidsäsongen i Verbier, Schweiz, så hade jag redan bestämt mig att jag skulle iväg direkt. Jag var då hemma i en vecka innan de nya äventyren mot Frankrike (som tillslut blev San Sebastián, Spanien) och sköj. Inte alls tillräckligt med tid för att träffa mina älskade eller så, men jag ångrar absolut inte att jag åkte ner. Det är en utav de två bästa besluten jag har tagit i mitt liv. (Det andra är såklart Verbier!)
Jag skulle kunna stanna ett tag till, men jag är redo för nya äventyr. Även om jag lämnar San Sebastián inom en vecka och några dagar (jävlar!!!) så kommer jag inte hem till Sverige ännu. Innan ska jag hinna avverka surfcampet i Bidart där mina vänner jobbar, se en skymt av Biarritz igen (i'll be back senare i livet där, jag älskar Biarritz!), kramas & pussas med pojkvännen i Lacaneau (som ligger en bit utanför Bordeaux, dit jag också ska) och sedan ta tåget från Bordeaux upp till Paris för att hälsa på Ninnie som jobbar på Disneyland och njuta av franska (även om det är Paris, haha) och den vackra staden under sommaren - har varit där fyra gånger men endast under vinter och vår.
Så jag är riktigt exalterad för allt detta och jag vet att jag kommer ha det underbart! Nu ska jag passa på att njuta av att vara här med mina fina vänner (arbetskollegorna, underbara) och den underbara maten!
Nu ska jag på Halfway to Heaven (jesusberget) BBQ och chilla i solnedgången!
Efter lite Sangria på beachen med mina tjejer för några veckor sedan!

Kommentarer
Postat av: tilda

BRA BESLUT! saknar dig gullis!

2011-07-20 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0