A normal day in San Sebastián

Färdigjobbad för dagen. Jobbet idag innehöll ställa fram frukosten 07.30, sedan upp 10.30 igen för att ha en full changeover of beds vilket är i princip 38 sängar på vår våning. Det är även vanliga saker som att tvätta alla lakan, diska osv.
En bild från min promenad igår vid hamnen.
Medans många åkte till ciderhouse igår så stannade jag hemma och njöt av att vara ensam för en stund. Det är himla påfrestande att ha folk som knackar på ens dörr hela tiden. Att vara för sig själv är någonting jag verkligen uppskattar efter att ha arbetat här i två månader. Helt själv är helt underbart.
Promenerade kring Jesus-berget och köpte sedan San Sebastiáns fastfood, vilket är friterad calamares (bläckfisk) och patatas bravas (potatis med massssa sås) och satte mig framför skype med min kära vän John.
Nu är jag ledig resten utav dagen och det ska spenderas med coffee (eller fika som vi säger i Sverige) med Hilary och sen Tim. Skype är obligatoriskt och kanske ta tag i jobbsituationen om man ska dra sig hem snart../Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0